Followers

24.5.12

Golden Chances.

Betul orang kata kuat marah tuu cepat tua..

Betul jugak orang kata kerana mulut badan binasa..

Dan betul jugak orang kata cinta itu buta.. (ape hal bro?!)





HAHAHAHAHAHA :D

Walaupun yang atas tuu semua betul, tapi sebetulnya bukan itu yang betul aku nak cakap. Sebetulnye, aku nak sampaikan yg benar benar betul. Kebetulan itu ialah... (bukan kebetulan yg membawa maksud sebenar oke) Hahaha, cukup! Cukuplah aku memeningkan kepala hontak orang yg membaca. Baiklah, aku serius oke.

BETUL LAH ORANG KATA PELUANG ITU HANYA SEKALI.......
I REPEAT, ...HANYA SEKALI.........!

So, aku daa hilang peluang aku untuk join OLYMPIAC sebab aku takot pd benda yg x pasti. Sb, aku terlalu fikir benda yg masih belum berlaku. Dan sebab, aku tak percaya pd diri sendiri. So, I've lost my very golden chance. Yes! Padan muka aku!

So, sebagai pengajarannye. Jangan jadi macam aku. Jangan sebab pengalaman buruk kita, kita terpaksa korbankan peluang kita untuk masa hadapan. Cewahhh, tapi xdelah OLYMPIAC ni buat aku gagal selamanye. Tapi begitulah nak ceritanye. Jangan takut menghadapi kegagalan. Jangan hilang kepercayaan terhadap diri sendiri sebab tiada siapa akan percayakan kita selagi kita tak percayakan diri kita sendiri. Trust me! So, inilah kali terakhir aku buat mcm ni. Aku akn cuba untuk grab segala peluang yg datang lepas nii. InsyaALLAH.

No comments: