Followers

5.8.12

Buat adik yang aku sayangi :D






Assalamualaikum adikku yg amat aku sayangi. Munirah. Betapa aku sayang kat mu smpai first post aku selepas berbulan bulan aku dok update, aku tujukan untuk mu dulu. Post ni bukanlah untuk mengusik jiwa mu atau meraih simpati drpd sesiapa yg membaca. Ni antara aku ngan mu Adik. Oit. Berapa lame doh ea aku dok dengar cte dari mu, whatever laa. Kadang2 mu cte pasal admire mu, kadang2 pasal Haziq Dahlan, kadang2 pasal kwan2 mu. Walaupun aku ni sokmo wak muka tonye or muka yg xdok perasaan aku suke gok arh posen dengor cte mu orrr. Oit. Aku tahu mu sedih sb aku dok wish pon besday mu op. Tulah. Gaduh ngak ngan aku. Mu tahu dok ? Aku pun doh lupe mende kes kte dok bertegur sape mcm mu mahkluk asing dr Matahari aku pulak mahkluk asing dr bulan. (nampak dak di situ bulan lg comey dr matahari). Seyes, aku dok nawok. Aku cuba ingat balek tapi aku mmg dok ingat. Dan aku dok berasa nak marah ke mende. Mcm kosong. Aku op nok sgt wish besday mu tapi op ble aku tgok muke mu hok garang cam singe aku pun kecut kecut hidung nak wish. Tolong arh! Aku ni xmboh arh gaduh. Sb aku rase mcm mu ngan aku ea dah ade chemistry. Kadang2 orr aku rase mcm kite arh sibling yg pling sweet. Yelah. Mu gila aku pun lagi laa gila. Mu comey tp malangnye aku lagi comey. Mu garang tp aku lagi garang. Mu rajin, oke yg ni xleh tipu. Aku pemalas. Yelahh~ Dah arh. Sebak dah dada aku ni. InsyaALLAH aku akn beli hadiah ntok mu. Tnggu jelah. Mu belajar arh rajin rajin. Aku ni jarang ade kt umah siang2. Taun depan aku jauh doh dari mu. Mu arh pulak jd anak sulung. Oke ? Take care. Hepy Belated Besday wahai makcik ! Aku mintak maaf :'D

No comments: