Followers

28.3.13

SPM sekali seumur hidup.

Assalamualaikum.
Diharap entry ini tidak dijadikan isu untuk mencari publisiti murahan.
 Sekadar perkongsian buat adik2 yg bakal mengambil SPM.

That girl yg cover muka dengan tangan tuu is the person who sits next to me
in Dewan Mercu while waiting for result. I hug her because she's got straight As.
Tahniah Fatin ^^

She's Rusnia or I call her Nia. She's tough girl I ever meet.
I'm touched when her name was announced as straight As student.
Tahniah Nia.




She's Shedah. Frankly, I'm proud of her. The only one straight As + student.
Bravo Shedah! ^^

Sungguh ku katakan tarikh 21 March 2013 merupakan tarikh bermakna dalam hidupku.
Kerana....

  1. Itulah hari pertama setelah beberapa bulan aku tk jumpa member2 sekolah aku, alhamdulillah aku dapat jgk jumpa dorang semua. 
  2. Ayah & Mak snggup ambik cuti sebab nak temankan aku pergi sekolah.
  3. Hari tuu jgk bermakna sb hari tuu lah aku paling banyak dapat sms/call drpd kawan2 terutama sekali kawan2 sekolah rendah.
  4. Hari tuu jgk aku rasmi Jubah aku baru beli atau mgkin di declare sbg hadiah drpd mak kot. Hehehe :D
  5. Scene2 menyayat hati juga byk hingga kan mata aku berair apabila nama2 kawan aku di-announce naik pentas. Alhamdulillah.
  6. For last, hari tuu jgk bermakna sb aku igt aku bkn lg salah sorang antara mereka yg medapat straight As. Terima Kasih :Cikgu Azri selaku mc pd harituu yg pndai mengatur unsur2 suspen & kejutan sampai teresak esak aku menangis. Haha :D Kelako bila igt2 balik, malu pon ade :p
Last but not least, I would like to thank all of teachers for your effort. I'm nothing without you. I love you Teachers forever & always.