Followers

10.9.12

Gambar Raya Yang Kujanjikan/2012

Malam raya, apabila tiada lagi terawih, hanye takbir raya yg bergema. Buat pertama dalam hidupku dapat berbqq bersame keluarge besar di Kelantan. Seronok sgt. Ptame kali aku bakar sate. Best. Mase ni aku ingat nak bakar sekali buku buku aku tapi apakan daya. Cehh, berani ngak aku.





Dan tibalah pada pagi Raya. Lepas semua dah pegi semayang raya dkt masjid berdekatan. Balik balik tuu aku salam semua ahli keluarge termasuk tokmek tokwe mak ayah dan pakcik makcik aku. Lepas tuu ape lagi photoshoot laa konon!




Merdeka-Raya ehhh..???




Dan apabila saat sanak saudara sudah mahu pulang ke negeri masing masing. Alhamdulillah, semua selamat pergi dan balik :D





Ayahanda yg berbaju putih duduk di tengah tengah. Sangat segak orangnye. Ayah bersama adiknye abgnye dan ipar iparnye. :D





Goodbai everybody!





Setelah 4 hari duduk di Kelantan, kami terbang pula ke Perak tempat kelahiran mak tersayang! Ade kenduri.






Test pelamin. Ni laa yang aku kate aku naek pelamin. Ngehngehngeh.


Kami muka pencedok lauk!


Seriously candid..!