Followers

13.9.12

Internet memang.

Oke, sekarang daa habis Trial SPM mcm daa habis SPM sebenar k. Balik je online balik je online. Dulu xde plak begini. Jadi aku daa menyesal. Jadi, goodbai aku nak merajuk dengan internet. Haha. Start hari Ahad ni dah mula sibuk. Nak cari cikgu ntok ambil tandatangan laa, nak submit kokurikulum form, nak settle keje yg berlubang lagi. 19 Sept. 2012 ni nak pegy kem Sekolah dkt Angulia Resort dalam 3 hari kot, tak sabar wei emm. Dan alhamdulillah, dapat pergi kem lagi selepes itu. Kem yg lepas Angulia ni best lagi kot sebab FREEEEEEEEEEE..!!!!!!! Tu yg penting. NgehNgehNgeh! Huwaaaa, macam sedih plak nak tnggal rumah. Cehh, tuu tak duduk asrama lg tuu. Aduih~ Betol kate orang aku ni tak boleh duduk hostel. Takpe, dalam lima tahun ni jee aku ade peluang nak berkepit dengan keluarga aku lepas tuu goodbai nak merantau plak. Emm, Russia jd doh. Opsss ? Ade hati, Bio sakok.Haktuih. Ehh, Bio. Tolong laaa, aku dah mula jatuh cinta kat mu tapi mu plak nak clash dgn aku, ape ni, tak cukup dgn kasih sayang aku bagi selama ni, aoe lagi mu nak haaaaaaaa...??? Oke, cukuplah bermonolog. Basah. :D

Esok dah hari Jumaat. Maknenye adek aku akan pergi lawatan dahh. Sedap weh org dok SPM g jalang jalang! Dengki molek bohh. Aku harap Dik, Mu jage molek laa diri tuu. Beng galok sangat, suka suka duka! Ingat tuu~ Pahtu, doh beli beng lupe laa ke org yg sponsor mu g lawatan tuu. Ramai kot. Ehem ehem, beng wak dok paham. Pahtu, semoge perjalanan pergi dan balik mu selamat walafiat. :D

Harini mood aku di sekolah bercampur baur. Pagi tuu hepy senang hati nak dekat dekat matahari pacak atas kepala mood aku drop sikit ni kes duit laa ni, bodoh betul laa aku ni. Pahtu nak dekat balik tuu, back to normal balek. Anis memang laa pandai buat lawak lelah die depan aku. Oitt, Anis!!! MU BACE NI WEII, BENG GALOK GATAL GELENYAAAA MINUM AIS. Aku xmboh tgok mu saket weiii! Phtu bahagian Haziq plak wat sejuk hati aku sikit. Gelagat Nabil yg sedang frust kerana markah addmath die turut buat aku tergelak. Be strong Nabil! Mu boleh arh weyy. Mu lupa nak asah taring mu kot haritu sebelom jawab addmath. Chill babe~ Dan jangan perli aku. Terima Kasih Cikgu Elizai atas kata kata tuu. I'm touched. Ingat tadi smpai je dekat kereta nak peluk mak tapi bau macam busuk jee.

No comments: