Followers

19.12.12

Wichlists

Hepy Besday my friend, Anis Afiqah Alias. Aku teringin nak peluk, tgok muka, cakap dan gelak gelak dengan mu hari ni.
Tapi, mu pergi Kuantan kan ? Klau mu dok g  Kuantan pon belum tentu aku dapat g umah mu
musim2 hujan gini. Aku dah sedia hadiah untuk mu 2 hari lepas agy. Aku harap mu suka dan takkan lupa arh hadiah ni.


  • Okelaa sygku Anis, harap mu dapat straight As + nanti
  • Harap mu berjaya dalam ape jua perkara mu buat
  • Harap mu suka hadiah aku ( memang yg ni aku highlight!)
  • Harap mu sentiasa bahagia.
  • Harap mu selalu jage diri mu sebab aku sayang mu!
...

Kebetulan pula tarikh lahir Anis sama dengan tarikh pengumuman keputusan PMR 2012, sepupu aku dua orang yg ambil result hari ni. Dua dua orang sepupu belah mak. Alhamdulillah, dua dua berjaya dapat 8A. Tahniah wahai sepupuku sekalian. Ade sorang tuu yg mntak hadiah daa. Hee, insyaAllah aku carikan. Ngeh3. Nak bagi mende dok tahu. Emm..
So, alang2 bercakap pasal PMR ni. Terasa mcm nak bersyarah kt sorang budak ni. Dia ialah adik aku, Munirah Rosman. Wahai adik, harap2 mu dah sedar tahun depan mu dah PMR. Aku & mak ayah hanya boleh tolong setakat mampu, yg lain atas mu belaka. Ambil semangat daripada kejayaan Farah & Hidayah ( sepupu ) supaya mu pun boleh berjaya jgk dlm PMR. InsyaAllah.