Followers

17.5.13

Sharing & Education.


Assalamualaikum and a very good afternoon to all of you!



Since, aku ialah calon lepasan spm 2012 aku sgt mengetahui bahawa sekarang ni semua tengah duk sibuk tnye kengkawan yg lain dorang dpt tawaran upu kt mane kan ? Jgn tipu laaa, aku pun cmtu kot...kihkihkih Emmm, yg sedihnye ade teman2 seperjuangan yg xdpt upu. Tkpelah, jgn bersedih sgt yee, teruskan perjuangan - x kirelah form 6 ke ape ke, semua elok selagi kite berusaha nk berjaya. Tak gitu ?

Sepanjang bergelar penanam anggur tegar ni kan, aku byk menghabiskan masa depan laptop mencari mklumat tentang ipta-ipta , matrikulasi, pro-contra segala tuu. Selain aku dpt pelbagai mklumat yg aku tk pernah tahu pun sblom ni, aku belajar satu benda drpd semua ni which is PERKONGSIAN.....

Yes! Perkongsian... Aku dpt byk mklumat pun melalui blog2 akak2 abg2 senior2 yg sudi berkongsi pengalaman dorang. Ya Rabbi... Bersyukur sgt sb mereka ni ade hati yg baik nak berkongsi pengalaman yg sgt berguna untuk junior2 mcm aku ni untuk buat pilihan yg tepat. In shaa Allah.... Semoga Allah membalas jasa baik kalian. Amin....

Dengan izin Allah, jika aku dipanjangkan usia kt dunia ni, aku berminat untuk berkongsi pengalaman untuk bakal2 junior aku plak. Aku paham ape yg dorang akn rase nnti time nak buat pilihan untuk masa depan mereka tuu nanti. In shaa Allah.

Nmpknye istikarah perlu dilakukan untuk pilih perjalanan aku lepas ni. Doakan aku semua :) 
Terima Kasih!