Followers

15.5.13

We Meet Again,

Aku & Munirah (tudung pink)
 Aku & Munirah ni kawan since sekolah rendah lg. Tapi kami berpisah apabila nak naik ke sekolah menengah sb die dpt twaran lain, aku pun dpt tawaran lain. Berpisahlah kami. Tapi...... Walaupun kami tk sama sekolah, kami still keep in touch melalui sms ke, call ke, meet ke...

Even, few weeks before SPM pun kami study same2. Alhamdulillah, ade jgk rezeki kite study same2 walaupun bkn selalu. Satu bende yg aku suke pasal Munirah ni ialah die sgt tabah dlm dugaan yg menimpa die & keluargenye pd thun sebelum ni. Aku hanye mampu pinjam sedikit kekuatan die tuu untuk dijadikan pedoman hidup.

Emm, sekarang kami berpisah lebih jauh memandangkan Munirah terpaksa berpindah ke Kuala Berang while aku jauh nun di Kemaman. Tkpelah, setiap pertemuan pasti ade perpisahan, jgn lupaku dlm doamu yee  sahabat...

Last but not least, all the best Munirah! Iloveyou!

Assalamualaikum :')


Ecah & her handsome sista!