Followers

18.4.13

Auto atau Manual ?

"Auto atau Manual ?"
Itu persoalannye sekarang.

Ikuti satu perbualan......

"Aku pelik lah apesal byk org bawak kereta auto huhh"
"Knape plak ?"

"Yelah, Terengganu ni kan bukannye sesibuk kota raya Kuala Lumpur (sebenarnye sebut KL jee pun). Argh ==' yg pasti aku lebih suka bawak manual walaupun bwk manual lg susah drpd auto"
"Nabilah, awk tk suke sb awk tk pernah bawak kereta auto lagi. Tgk laa nanti bila da start bwk. Konpom lupo kan terus kisah kereta manual yg menjadi kebanggaan awk tuu ( tk bangge sgt pun sebenarnye)"

Perbualan tamat....


  • Aku ade misunderstanding tentang pembelian kereta auto. Aku sangka kereta auto hanye perlu di beli oleh mereka yg sering tersangkut dalam traffic jam & mereka yg tnggl di bandar2 yg sibuk seperti KL.
  • Aku jgk silap tentang kereta manual lebih senang dipandu berbanding kereta auto. Totally wrong!