Followers

30.4.13

Every Nook & Cranny (NgokNgek)

Assalamualaikum :)

Harini aku rase mcm aku ngokngek jee, clumsy punye psl bende yg aku duk cari satu rumah rupe-rupenye ade depan muka aku jee sebenarnye. Tadi pagi aku ade tempah court untuk main badminton ngan member2, janji pkul 10.30 pagi dah keluar rumah. Oke, nak dijadikan cerita pukul 10:29:60 pagi aku baru pergi cari beg duit aku, lesen, ic ape semua. Cari punye cari tak jumpe2. Aku dah check daa tmpt2 yg biase aku letak barang2 aku semua xde, x jumpe. 

Hey, telinga aku daa berasap dah ni. Mengeluh laa aku sorang2 kat rumah tuu. At last xjumpe jgk!!!!!!
Aku pun start motor berambus jee (kasar bunyi tuu,haha). Lantak laa lesen xde ic xde aku nak cepat ni kot. Emmm, alhamdulillah aku selamat sampai kt destinasi yg hendak ditujui tuu dengan selamat tanpe terserempak dengan police block ke ape. Fuhhh, lega!

Balik rumah around 1.15 tgh haritu, aku duk mengadu kt Mak aku ni yg lesen aku ic aku semua hilang. Tupptupp Mak ckp yg beg aku tuu ade dekat belakang pintu bilik. Aku mcm menafikanlah statement Mak aku tuu sb aku dah puas cari belakang pintu bilik tuu. Tk puas hati aku pergi check sekali lagi belakang pintu tuu. Kerabunan apekah yg aku alami ni ?! (aku memang rabun oke, x main2 punye) Punye terkejut berukk aku nmpak beg aku elok jee tergantung belakang pintu. Hahahaha~ 

Kalau lah beg aku tuu boleh sound aku tadi mesti ayat die cmni, ' Oit Cik Akak, hang cari aku yee ? Aku kat sini lahhh, celah beg ngaji adik kau ni, sempit tahu tk, lemas nyahh tahu!!! ' lol

The moral of the story ' JANGAN CARI BARANG MASE TENGAH CLUMSY SB MMG DEPAN MATA PUN XKAN PERASAN PUNYE, WA TARAK TIPU LU '