Followers

28.4.13

Ber-weekend Di Kuantan - Part Menyayat Hati

Assalamualaikum.

Ikuti satu perbualan menyayat hati antara seorang mak(M) & anak perempuannya(A) :

M : Turunlah anak....
A : Taknakkk.... *takpandangmuka*
M : Turunlah.... Takdenye org perasan. Org jalan tgok depan, bkn tgok bawah.
A : Alaa, x kire laa tgok atas bawah depan belakang. Taknakkk jugakkkk.... Besar gile kotttttt...
M : Ya Rabbi...(tahan marah,kihkihkih) Sekejap jee anak, nak beli baju akak jugak. Nanti mak pilihkan tak suke pulak, corak org tua gayut lah, org nak pergi red karpet laa, ape laaa (ni aku tokok tambah jee). Turun jeee, cepat... Bahaya duduk dalam kereta sorang2!
A : Mak, cuba mak ade kt tmpat akak. Malu sgt rasenye... Rase nak menyorok dlm dashboard pon ade. Pergi jelah, i'm okay!



At last, cik akak A tuu selamat berada dalam NAGOYA dan berjaya membeliakkan mata mencari kain pasang yg cantik & menjadi pilihan hati. Hambek kau! Tiga pasang terus sekali dapat, mmg puas hati laa yee Cik Akak Nabilah yeeee. Hahaha :D Perempuan kalau shopping kan, mmg tak ingat dah ape bende pon. Oke tengah gelak & selalu gelak bile igt incident kelmarin ni. ^^

Yang payah sgt tuu aku nak turun kereta sb entah mcm mane entah aku tak perasan kain aku koyak dekat bawah tuu. Besar laa jgk, nasib baik aku ni jenis suke pakai seluar track/fit/slack kalau pakai baju2 berkurung ni. Tapi, yelah kan. Memang laa tak nampak ape2 tapi malu lah sb koyak tuu besar.

Dan sebab aku akhirnye turun jgk adelah kerana aku cover kawasan koyak tuu dengan kerongsang. Bia laa nmpak hodoh sikit, asal tak obvious sgt kekoyak-kan tuu. Hehehe, bijak2!!!







Muka malu ^^