Followers

23.4.13

Marry Me, Mary.

Assalamualaikum :)

Harini merupakan pengalaman pertama aku menghadapi suasana JPJ TEST untuk kereta. Ckp pasal test of course laa mesti disertakan dengan resultnye kan ? Well, ramai tertipu dengan kesengeh-han aku sebaik sahaje keluar dari kereta. Ramai ingat aku lulus test jalanraya which is Bahagian 3. Tapi sebenarnye, aku hampir lulus. *keling* Okelah camni, aku kandas/gagal/fail yg sebenarnye untuk Bahagian 3 ni. Klau nak cerita pasal kesalahan rasenye mmg tak mampu lah nak tulis, bkn sb byk ke ape tp sb kemalasan tuu melebihi tahap kerajinan. Tapi, ayat yg aku paling igt yg tester tuu ckp kt aku, ' Mu bawak kereta ni mcm kereta kuda opp!!!!'

Haa, hambek kau pakai \akumu/ terus. Hahaha, well aku chill je. Sebenarnye, aku selalu laa dengar org duk kate yg tester aku ni garang suke tengking. Tapi kan, bagi aku..... She's nice. Mmg agk garang tapi kite kena pndai laa control that situation. Bkn nak cakap besar ke hape tapi aku kena marah aku senyum jee then aku mintak maaf. Alhamdulillah. Everything going fine :) To conclude, RM 100.00 akn terbang laa untuk repeat Bahagian 3 sahaja test kereta ni. Wish me luck ok ^^

Finally, tamat jugak cerita Marry Me, Mary yg aku duk layan kt channel 391 ni. Bile aku goggle td, rupenye cerita ni daa release 2010. Nampak jelas di situ yg aku hanya layan cerita korea yg free je kt tv ni oke, so not a big fan of korea sgt laa oke ? Tapi best ape cerita korea. HAHAHAHA :D